OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

oh the sleepless nights...


Min gamla och min "nya" telefon. Visst är min "nya" mycket finare än den gamla?

Den är skråmig och så för att den är begagnad och jag har fått (köpt tror jag att vi borde kalla det...egentligen) den av en snäll och fin kompis. En av mina äldsta vänner faktiskt. Det är hon som är snobb och köper fina mobiltelefoner helatiden och har en hög såna hemma, tror jag. Och hon som stör sig på småskråmor i hörn av telefoner och måste köpa en ny som inte har fel.

Och för att jag vet att denna vännen läser denna blogg, åtminstone ibland, så kan jag tacka jätte mycket och även påpeka att jag faktiskt inte egentligen tycker att hon är en snobb. Hon är en fin människa. Väldigt fin människa. :)

Jag bryr mig inte. Den är fin ändå.

Nu kan jag faktiskt säga gomorgon, eftersom det faktist är morgon nu. Jag har inte sovit en blund på hela natten och känner verkligen hur huvudvärken är påväg och hur jag fryser lite extra. Usch, jag tycker inte om sömnlösa nätter.
Dessutom har jag varit hungrig hela natten så det skall bli morgonmål så småningom.

Men först skall jag visa en födelsedagspresent jag fick av en släkting, lite sent. haha. Men den är så fin.

1 bäddset
och ljusblåa örngott.

Viss är de så fina? Bollar!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

BOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLARBOLLAR. BOLLAR FOR THE WIN!

2008-08-26 @ 11:57:16
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0