OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

regn och bröst.

Det regnar där ute så det finns ingen chans att jag skulle sticka ut näsa genom dörren idag. Jag tänker stanna inne och koncentrera mig på tvn och skrivande av något slag.

Jag måste ju dock tycka synd om min lillebror som kommer att måsta komma hem i regnet! Fast mest är jag bara glad att jag inte behöver gå ut.

Big Brother började igår och det var verkligen en fartfylld start. Herreduminskapare. Man såg både bakdelar och bröst i första halvtimmen! Jag blev lite chockad.
Får se vad de alla kommer på att göra näst. Jag kan verkligen inte vänta tills kvällen!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Bara 8 timmar kvar! Tjoohoo. Och före det kommer BB extra, TJOOHOO!

2008-08-28 @ 12:56:40
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: izme

wohoo!!!

2008-08-28 @ 13:19:47
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0