OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

regnregnregn

Idag skall jag åka till farsan. Jag hoppas verkligen att det inte regnar när jag går, för en stund sen gjorde det det, men nu så är det klart.

Eller mulet, men det regnar inte.

Datorn får bli hemma eftersom jag bara inte orkar ta med den. För bara en natt. Det kanske är bra om jag låter den vila en stund och på samm gång får vila själv. Kan ta med böcker och läsa och häfte så att jag kan skriva om jag får inspiration.

Måste bara vänta på att mitt hår torkar först.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Tävligen fortsätter i min blogg ta chansen och vinn valfritt smycke ifrån puss.se. Roligt med så många deltagare som möjligt!

2008-08-16 @ 14:02:49
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0