OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Leo här hej..

Ta-daa nu är jag här, lyckades hittta hit också, go me! Jag är lite så här smått lost med att vad jag skall skriva hit, måste erkänna att jag inte är så bra på det här med att blogga och framför allt inte att blogga på svenska. Men ja gick och sova igår..idag.. klockan 8 på morgonen och halv 12 ringer min kära lilla mamma och väcker mig och meddelar att de kommer hem redan idag och huset måste vara städat tills det, så efter knappt 4 timmars sömn får jag snällt masa upp mig och städa undan allt jag lyckas sprida ut här, vilket jag är proffs på, obs utspridningen inte städningen. Så tror idag får jag skutta i säng rätt så tidigt för jag skall ut och resa imorgon, med båt! Men mer om det imorgon.

Jag räknade häromdagen ut att jag spenderat en sådär 3500 kr på konsert biljetter i år. Vilket när man tänker efter är en himla massa pengar, men det är ändå värt det tycker jag. Själv älskar jag att gå på konserter, det är så otroligt härligt. Sitter just nu och väntar på att min biljett till Disturbeds konsert skall komma hem, och jag hatar att sitta hemma och vänta på posten. Brukar oftast själv gå och plocka upp biljetten eftersom då behöver man inte vänta så länge, men tyvärr fanns det inte någon sådan möjlighet den här gången så det är bara att vänta på den då. Jobbigt.
Men i alla fall, jag tror det får vara färdigt randombabblande för idag, mer, och hoppeligen mer intressant, bloggande får ske imorgon.



Sådär uttråkad kan man vara.
Puss och kram och hejdå från Leo.
 

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0