OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Vända dygnsrytmen.

skrivet på X3M 18.08.2008 12:06

 

♥ Dagens bild: tranquility by Tokyo99

Idag vaknade jag första gången vid 8 eftersom en kompis var här övernatt och hon skulle sparkas iväg till skolan. Hennes skola började idag. Jag steg aldrig upp ur sängen då utan när hon gått så fortsatte jag sova sött till 11 då min väckarklocka ringde.

Ja, jag har börjat vända på min dygnsrytm lite. Gick 1 tiden och sova igår också.

Idag så har Kagrra konsert på Tavastia och för en gångs skull så skall inte jag vara där. Mycket ovanligt, men skönt på samma gång.  En stund funderade jag på att kanske gå och kolla kön och så, men jag tror att jag låter bli. Orka åka till stan.

Kan hellre sitta hemma och titta på film.

- Humör: :D
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: matilda

god morgon, vad ska du göra i dag?

2008-08-18 @ 11:14:01
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Sanna

Rösta gärna på hiss eller diss om outfiten i min blogg :D

2008-08-18 @ 11:18:09
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: izme

Jag skall titta på film som det står i inlägget. Det lönar sig att läsa inlägget fören man kommenterar.

2008-08-18 @ 12:39:16
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0