OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Vi lever på luft, älskling.


Foto: Jag

Jag var till butiken och skulle köpa lite godis till kvällen då Big Brother börjar igen. Mamma sa att jag även skulle köpa coca-cola åt bror eftersom det inte finns nästan något kvar.
Det gjorde jag såklart och sådär ser det nu ut i vårt fina kylskåp. (och nej, man skulle då aldrig tro att det bor 3 personer i lägenheten om man ser in i kylskåpet. Det finns nästan ingeti det, utom cola!)

2 av alla flaskor är mina eftersom min lillebror inte dricker cola som varit i kylskåpet med öppnad flaska över en natt. Han gillar inte när det inte är någon kolsyra kvar.

Det andra jag köpte var smör och 2 godispåsar.

I den här familjen lever vi på luft och godis och cola.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Jossan

Haha lite onyttigt kanske men så gott med godis :)

2008-08-27 @ 22:09:12
URL: http://josephinesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0