OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Årets lista.

skrivet på X3M 31.12.2008 12:59

Årets bok: Jag tänker säga Twilight även om Beedle the Bard var helt otroligt söt.
Årets investering: Troligen blixten jag köpte för några dagar sen. Den är fantastisk.
Årets mest omvälvande: Kommer troligen att hända idag när jag kommer att gå på en fest, en megastor fest.
Årets bästa: Jag vill säga Miyavi @ Tavastia för det var så otroligt fantastiskt.
Årets sämsta: Det att jag tappat så många bra vänner på vägen.
Årets känsla: ångest, men även en liten del hopp.
Årets erfarenhet: Insiders. Jag vet inte om det kan kallas erfarenhet, men det är någonting jag definitivt kommer att lära mig av.
Årets positiva: Insiders, Sveps och alla vänner som ännu orkar med mig.
Årets trend: Alla bloggar. Helt klart.
Årets utlandsdagar: En del dagar i Sverige.
Årets studier: VNF.
Årets musik: Omg, Miyavi, Wrock och Chameleon Circuit
Årets jag-överraskar-till-och-med-mig-själv: Jag gick med i Insiders.
Årets tv-serie: Heroes, Despe och Pokémon (RAW!)
Årets spel: Sing Star
Årets film: Dark Knight
Årets fylla: STK & Lexas födis @ Korjaamo
Årets besvikelse: Min födelsedag kanske.
Årets bästa minne: Wrock konserten i Sverige eller PRIDE i Sverige med Hipsu.
Årets dryck: Troligen Mountain Dew eller Istee.
Årets maträtt: Pasta.
Årets köp: Videokameran, som jag måste lära mig att använda.
Årets skitarslen: vissa människor.
Årets överraskning: Hur bra Sveps är.
Årets kulturgärning: Utställningen på Zebra i slutet av VNF.
Årets "Jag visste väl det": Att jag inte kan vara utan att äta godis.
Årets freakout: there are too many.
Årets tabbe: för många.

- Humör: :)
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0