OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Cold

skrivet på X3M 15.12.2008 14:11

Dagens bild:Cold by Saaraah
Sarah gick på samma klass som jag i VNF och hon är fantastisk.

Säg hej!

Vad skall ni göra idag?

Jag skall gå till verkkokauppa och se om jag skulle kunna köpa en digivideokamera åt mig själv eftersom jag råkar ha pengar och råd med sånt fint.
Sen skall jag troligen äta någonstans, var vet jag inte ännu men vi får se var jag hamnar.

Och sen har jag Insiders på kvällen.

Den här dagen tycker jag om.


Edit 14:13
Och jag måste skaffa The Tales of Beedle the Bard! NU!

- Humör: :)
- Musik: Mrs. Jesus - Tori Amos

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: S a r a h

Oj, tack Emma :D

Du påminde mig om att jag inte har varit inne på deviantart på läääääänge.... :O

2008-12-16 @ 17:09:48
URL: http://saraharas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0