OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

....

Någon har tröttnat på min blogg och slutat prenumenera på den på bloggkoll. Just såhär vid julen. Detta gör mig lite ledsen eftersom jag är sån att jag samlar på mig småsaker att bli ledsen på och spricker sen när jag har tillräckligt många småsaker att gråta över.

Och det har kommit en hel del småsaker och större saker nu under julen. Men men livet är eller någonting åt det hållet.

Whatever.


Jag tror att jag skall pigga upp mig själv med att gå och titta på Pokemon med min Lillebror. Det brukar göra mig glad.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0