OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

För ett år sen.

Förra året just den här dagen så läste jag tydligen på HBP. Jag måste nog säga att jag saknar den tiden lite. Tror nästan att jag skall läsa igenom alla HP-böckerna i något skede bara för att kunna dyka in i nostalgi och njuta av det en stund.
Jag älskar dem så mycket.

Förra årets inlägg kan ni föresten ta och läsa här om ni känner för det.

Och tydligen så funderade jag på om gerbil och ökenråtta är samma sak. Smarta jag.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0