OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag har ett litet problem....

Jag har ett stort problem. Min nagel gick lite sönder :( Nej, det var inte mitt stora problem egentligen men jag tänkte ändå berätta det åt er.

Jag fick min Suosikki-tidning idag och det kom en Twilight plansch i den och mina väggar är ganska så fulla så jag vet inte riktigt vart jag skall få den. Vilket är alldeles otroligt sad. För jag vill ha upp den på väggen för att den är så jätte fin.

ÅH! Föresten så vill jag gratulera min kompis Laila som blev 21 år gammal idag! Tänk vad fint! GRATTIS! (Ja, hon läser den här bloggen alltid ibland så hon kommer nog att se det där.)

Idag skall jag träffa Pingu, Tony och Kalle och gå till Pingu för att hjälpa honom med hans fina flytt. Packa upp och sånt antar jag att står på listan. Det skall bli alldeles jätte roligt att se dem allihopa!
Stackars Pingu har flyttat hela dagen. Sen morgonen har han varit igång. Lillen.

Ha en bra dag sötnosar!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: emma

HATAR när naglarna går av! Båda mina tumnaglar har gått! =/

2008-12-30 @ 14:05:54
URL: http://emmagrahnwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0