OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Nattskriverier älskas.

Klockan är snart 12 i det här landet och jag älskar det för att jag tycker om när tiden går för att det gör att roliga händelser kommer närmare och närmare och det är alltid roligt.
Det här nyåret kommer att slå förra årets med hästlängder tror jag starkt. Ja, jag kan se in i framtiden och säga det åt er redan nu. Men när jag tänker på förra nyåret så får jag nästan bara ångest för att jag minns en hel del tårar och sittande på ett golv. I ett kök med tårar rinnandes nerför mina kinder.
Jag mådde verkligen inte bra då och det var inte alls roligt.
Visst, kvällen/natten var inte helt dålig, men ändå. Det är det dåliga man minns längre än det som var bra och soligt. Tyvärr så är det så och jag hatar det.

Det känns hemskt att jag inte sett min kompis som vi kan kalla Fany sen förra nyåret. Det är hemskt att hon bor så långt och att det är svårt att träffa henne. Jag vill hoppa på ett tåg nu och åka och träffa henne, men jag kan inte. I wish that I could. Jag saknar henne så mycket. Hon räddade min nyår och det var bra.

Idag har jag inte gjort någonting speciellt. Ja, jag åt godis och jag skäms. Men jag orkar inte bry mig längre. Skit samma helt enkelt.

Klockan är nu 12:01
och det är mycket.
Det betyder att jag skall och shoppa julklappar idag med lillebror och pappa. Hur fint som helst. Ja, jag och lillebror shoppar alltid julklappar 2 dagar före julafton. Det är en tradition av något slag och jag älskar det.

Yay.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Anna

Jag hoppas också att nästa år blir bra. God Jul!

2008-12-22 @ 16:12:07
URL: http://badgravity.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0