OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Shop 'til you drop.



Allt jag köpt idag:

1. Enliven  Raspberry & Red Apple Hand &Boby Lotion
Jag kunde bara inte motstå eftersom den doftar så otroligt gott helt enkelt. Så underbart.

2. Golden Rose Strawberry Lip Protector
Den är så söt att jag bara måste. Plus att den var ganska så billig.

3. Nivea Visage Gentle Eye Make-Up Remover
Min gamla håller på att ta slut så jag sprang till vår butik här brevid och köpte den på vägen hem eftersom jag glömde göra det i stan.

4. WetnWild Liquid Eyeliner
Den var billig så vi får se om den är bra eller bara skit. Men jag hoppas på det första.

5. Rimmel Glam Eyes Mascara
Min mascara håller på att ta slut så jag behövde en ny. Och den är så söt med den lilla kronan.

6. WetnWild Eyeshadow trio
Jag ville ha en vit ögonskugga.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0