OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

sleeptime

Jag bloggade jättelite förra veckan pågrund av det att jag var i sverige så mitt i veckan. Det var alldeles superroligt och ni kan ju ta och se vloggen som jag och Emelie filmade under min tid där.

Snart är det läggdags helt tydligt. Klockan närmar sig 12 här i Finland och jag har ännu en del jag måste göra fören jag kan dyka i säng. T.ex. dricka lite vatten eftersom jag dör av tröst snart. Nästan åtminstone. Måste även tvätta ansiktet och sådant.
Så nu skall jag göra det. Gonatt på er!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0