OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Usch så materialistisk jag blivit.

skrivet på X3M 27.12.2008 13:25


Hej på er fina människor!

Jag hoppas att ni alla haft en bra jul och att ni fick fina julklappar. Det fick åtminstone jag, även om materialisten inom mig inte skulle ha tackat nej till lite mer.
Fast fotogalna delen av mig skricker lycklig över Speedlite 430EX:n som jag köpte för lite pengar igår av en bra vän med namnet Pingu. Den är så fin att jag dör lite. Jag tar det nästan som en julklapp, även om jag måste betala för den.

Min dator håller på att göra mig galen
. Den surrar väldigt högt ibland. Det är fläckten som skriker. Just nu gör den dock inte det och det gör mig lite orolig, även om jag egentligen borde vara överlycklig...
Jag hoppas bara att fläckten ännu är igång där inne och att datorn inte kommer att överhettas.

Jobbigt.

Jag tror att jag skall fly till itis för en liten shoppingrunda jag egentligen inte skulle ha råd med. Hmm. Reorna gör mig galen.

- Humör: happy
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0