OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Godmorgon! :)

Sällan jag vaknar och verkligen kan säga gomorgon så att det verkligen fortfarande är morgon. Men nu är det och jag är väldigt trött men jag får inte gå och sova igen.

Självdisiplin är nu väldigt viktigt och jag skall klara av dethär. Måste.

Skall idag gå och byta bank tillsammans med lillebror och mamma. Vi skall även gå efter stockmann mastercard som både jag och lillebror skall få. Det skall bli så jättebra.

Jag har fastnat för världens onödigaste grej.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: U.

Åh, jag ansträngde mig också för att vara duktig och inte bara gå och sova idag :P

2008-07-23 @ 11:01:14
URL: http://nettelblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0