OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Liv i luckan!

skrivet på X3M  28.07.2008 13:44


Mina dagar består av:

- sovande till 12
- morgonmål i något skede
- slöande på datorn (rollspelande, skrivande, bloggande, osv)
- tittande på wrestling med lillebror

Och så vidare.

För det mesta så sitter jag hemma hela dagen, utom ibland då Lexa behöver till butiken för att köpa tobak/coca cola.

Sommaren är så underbar. Fast på fredagen så tar jag lilla hipsu i ena handen och mamma i andra handen och styr stegen till Silja Line och Sverige.
Då blir det liv i luckan liksom.

- Humör: smile and be happy

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: El

Vad rollspelar du för nåt?

2008-07-28 @ 15:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0