OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Mat!

Jag känner på mig att jag är i behov av mat så småningom, eller har varit det nu en stund. Kanske någon timme. Men snart borde mamma vara klar med maten så då får jag äta och bli mätt och glad. Skönt. Jag hatar verkligen att vara hungrig, men att vara proppmätt är inte heller så jätte trevligt.

Det är någonting däremellan som är bra, men det är alltid svårt att hitta det stället.

Livet är inte lätt.


Kram på er! Jag skriver mer sen när jag är mätt och mår bra.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Jösses, vilka problem. Sarkasmgrad: 100.

2008-07-07 @ 16:17:53
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0