OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Maten kallar!

Klockan är massor igen och jag vaknade av att en släkting ringde och frågade ifall kläderna, som jag köpte igår, passar eller inte. Jag sa joo eftersom jag är mycket säker på att de passar hur bra som helst. Jag är så liten att de mesta går på mig. Det var vid 11 tiden.

Sen låg jag och gosade en stund och nu har jag suttit uppe en stund. Förtillfälle så gillar jag min header och annars också bloggens utseende. Dock kan detta ändra när som helst, men för stunden så är jag nöjd och glad.

Jag tror att jag hör maten och Friends skrika på mig nu. Vi hörs senare.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0