OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Patetiska lilla Anna!

Kommentarer från detta och detta inlägg.

Postat av: Anna

Du ser ut som en kille och har ett finnigt fejs och smutsiga fötter och fult hår.

2008-07-30 @ 13:52:25

Postat av: Anna

Fy fan vad du är ful! Du ser ut som ett psyko! Varför har du en blogg egentligen? Ingen läser den, fattar du det? Du är den fulaste personen jag någonsin sett. Svart utväxt, svarta onoppade ögonbryn och till råga på allt har du pensalt i blond färg i håret. DU ÄR JU SJUK I HUVUDET!

2008-07-30 @ 13:50:49



För det första så kan du gå och DÖ jävla patetiska lilla skit! Jag går åtminstone inte och skriver elaka kommentarer i okända människor bloggar!

Det är inte jag som är sjuk i huvudet. Det är du!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Jag läser den, och säkert ganska många till. Varje dag, och alla inlägg. Anna vet inte vad hon talar om.

2008-07-30 @ 15:19:17
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: Emelie

Svar till Anna,

Det där var väldigt, väldigt elakt sagt.



1. En psykiskt sjuk människa är ingenting man kan se ut som. Plus att Emma inte är psykiskt sjuk.



2. Hon kanske vill ha någonstans att skriva av sig?



3. Uppenbarligen gör ju folk det, vad gör du annars här?



4. Om Emma är den fulaste människa du sett så har du inte sett många människor i ditt liv. Eller, du kanske bara umgås med ihåliga, ytliga, falska personer?



5. Ja, hår växer ut. Hur vet du att Emma inte precis har köpt ny hårfärg för att färga utväxten?



6. Onoppade ögonbryn: vem bestämde att alla måste plocka ögonbrynen? Hon kanske är nöjd med hur de ser ut.



7. Hur kan du skriva att någon är sjuk i huvudet efter att ha tittat på en bild? (för uppenbarligen har du ju inte LÄST något här, eftersom du påpekar att INGEN läser hennes blogg)



Du ska passa dig med vad du skriver till folk. Framför allt om det är till en så snäll människa som Emma.



Jag tycker du tar ditt ruttna lilla hjärta och din icke-existerande hjärna och drar, och lämnar min Emma ifred.

2008-07-30 @ 15:19:43
Postat av: S a r a h

Anna, hon har visst läsare, och en av dem verkar vara du själv...



Herregud. Hur kan man gå och skriva sånt åt folk?!

Helt sjuk i huvudet.. :S

Emelie, bra skrivet :)

2008-07-30 @ 19:39:29
URL: http://saraharas.blogg.se/
Postat av: Moa

Onödigt med elaka kommentarer. Tycker din blogg är bra, stå på dig.

Ha det bra.

2008-07-31 @ 13:36:28
URL: http://mmoaas.blogg.se/
Postat av: Laila

gu va patetiskt o elakt! om du har kvar ip numret anmäl henne för kränking - med ip nr gar d ju att spara upp personen ifraga/datorns adress.



sta pà dig!



Kram

2008-07-31 @ 16:57:08
URL: http://www.almostafashionbuyer.com
Postat av: Mariana

HAHHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA.

Är det någon annan än jag som tycker det här är SJUKT humorisitiskt? Att gå fram till Emzi och säga att hon är ful är som att gå fram till Victoria Silvstedt och hävda att hon har de minsta bröst man någonsin sett och DET mina vänner är riktigt komiskt. Lite ledsen blev jag över onoppade ögonbryn-kommentaren för jag ÄLSKAR naturliga ögonbryn. Speciellt Emzis. *hjärta*

2008-08-20 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0