OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

You are so lovely.

Jag har bloggar ovanligt lite idag, eftersom jag sov så länge och sen har jag suttit och kollat på wrestling tillsammans med lillebror och ätit jordgubbar. Gott var det. Men detta märks inte alls i statistiken. Det är ovanligt mycket unika besökare i bloggen idag. Det gör mig jättelyckig.

Vad fina ni är!

Jag åker ju till Sverige imorgon och kommer att vara borta tills måndagen, men det är lugnt. Jag har fått en gästbloggare till bloggen som kommer att sköta bra om er medan jag är borta. Mera om det senare. Kanske imorgon på morgonen.

Jag har ingen aning vad jag skall ha med mig till Sverige. Dator lämnar jag dock hemma.

Puss på er!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: anne

Du är ju helt bäst!

2008-07-31 @ 20:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0