OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Hemma

Bloggvärde: 9610kr

Hemma. Skönt, egentligen. Men ändå på samma gång lite tråkigt. Skulle väldigt gärna ha stannat lite längre. Det var så roligt. VPFPH FOR LIFE.

Bloggkoll har en massa läsande åt mig. Haha. Över 600 inlägg. Det kommer ta en tid, men det är roligt. Skall försöka kommentera bättre än vad jag brukar också. :)

Wohoo.

Dessutom fick jag ett fint postkort idag när jag kom hem. Av Hipsu från Amsterdam! :>

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Mentorion

Jag som tycker det är mycket när det kommer 30 nya mail på jobbet varje dag.



Diggar din "Både i färg och svartvitt" bild skarpt!! :)

2008-06-09 @ 16:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0