OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jobbsökandet spränger min hjärna!

That's it. Jag ger upp nu. Lika bra göra det nu än att skapa mig själv ännu mer ångest med att inbilla mig själv att jag visst kan göra det. NEJ, det går jag inte med på helt enkelt. Jag är inte gjord för ett arbete som fotograf helt enkelt. Jag kommer inte att kunna gå och fota någonting över huvudtaget.

Jag känner mig extremt dålig eftersom jag verkligen hoppades att jag skulle klara av det. Men nu känns den grejen alldeles oöverkomlig vilket med andra ord betyder att den skapar mig illamående och ångest och jag får dåligt att vara.

Så jag tänker strunta i det helt enkelt. Det känns mycket dumt eftersom K verkligen ville hjälpa mig och hon verkade så förväntansfull och jag känner mig som en dålig människa eftersom jag inte klarade av det hon ville att jag skulle klara av.

Jag vet inte om jag någonsin kommer att hitta ett jobb
som påriktigt passar mig eftersom jag är människoskygg och inte tycker om telefoner så hemskt mycket. Ja, jag kanske skulle kunna tänka mig att jobba på någon klädbutik, men det krävs antagligen en del arbetserfarenhet för att få jobb och jag har aldrig jobbat vilket betyder att jag inte har erfarenhet heller.

Denhär världen är så otroligt jobbig. Det är så jobbigt att få jobb och ifall du inte haft jobb så är det nästan omöjligt att få jobb. Logiken är ju så strålande.

Mitt huvud exploderar just och detta är en till sömnlös natt pågrund av jobbsökande. FAN.

Intressant.Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0