OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Random betjänt.

"Jag vill vara någons (läs din) betjänt för att jag är undergiven och vill få order :)
Skulle älska att vara din fotpall och gärna ”tvingas” vara det länge. Att veta att du kan hpnle och se ner på mig medans jag står där på alla fyra med dina fötter på min rygg är något som skulle egga mig. Skulle mer än gärna ha ett koppel på mig *s*
För mycket för dig? ;)"

Jag sitter här och ler just nu. Försöker komma på ett bra svar tillbaka åt denna manliga individ som verkligen fascinerar mig på ett alldeles nytt sätt. Random människor på random internetcommunitys får mig att må bra och det är verkligen positivt.

Jag gillar.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0