OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Hello Kitty och en massa böcker.

Först upp det jag köpte i förrgår. Den är så underbart gullig och ja jag har börjat bli mer och mer Hello Kitty- fan. Det är nästan lite jobbigt. Jag såg en liten flicka i McDonalds med en hello kitty- mössa och jag ville ha den. Den var så söt. Jag måste alltså köpa en Hello Kitty kalender åt mig själv. Den är jättefin som ni ser:

(Ja min kära dator fick också komma med på bild.)


Här har ni den tomma påsen som ni såg i förra inlägget, men här är den förtfarande full med böcker. 7 böcker för att vara exakt. Hela påsen kostade 2 € sammanlagt (vilket är ungefär 20 kronor.). Det var helt sjukt billigt och jag kunde inte motstå, även om man inte fick själv välja böckerna.

Lista på alla böcker i påsen:

Misstanken - Minette Walters
På svenska


Främmande fågel - Anna Jansson
På svenska

Otherland II I en annan värld - Tad Williams
På svenska
Roliga är att denna är andra delen av bokserien, så jag borde skaffa den första fören jag kan läsa denna.

De förlorade sagornas bok 1 - J.R.R Tolkien
På Svenska

Buick Riviera - Miljenko Jergovi´c
På Finska


Losing it - Ranjit Bolt
På Engelska

Trollbunden - Jane Green
På svenska

Någon som läst någon av dessa böcker och kan berätta om den är läsvärd eller inte?

Intressant. Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0