OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Bloggkoll och annat.

Igår blev även jag medlem på bloggkoll och kan redan nu säga att jag gillar sidan. Den är lättanvänd och väldigt bra. Jag tycker att ni alla skall bli medlemmar och såklart lägga till min blogg. :P

Det går väldigt enkelt. Det är bara att trycka på den lilla ikonen som finns under min profilbild. :)

Nu skall jag klä på mig och packa och sedan springa till stan för att träffa Nera. Det blir nog inget mer bloggande idag om inte jag får låna dator hos Pigru. Ni får ha en underbar dag iaf.

Kram! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0