OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Lördag

Gomorgon på er allihopa!

Vaknade för en stund sen från en ganska intressant dröm som gick ut på det att jag, lillebror och pappa var i butiken och köpte mat. Det är sällan jag drömmer såna drömmar. Det var väldigt trevligt.

Min lillebror kom hem väldigt sent igår, typ 5 på morgonen. Han hade försökt kontakta mig på msn klockan 3. Hahahaa. Vanliga människor sover vid den tiden och det gjorde jag även.

Idag skall jag och mamma åka till östra centrum och besöka UFF Second Hand och Tarjoustalo. Det skall bli jätteroligt.

Kram! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Tobias

svar: ja dt är dt ju ;)

2008-05-31 @ 17:14:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0