OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Underbara outfits.

Jag tänker leka lite modebloggwannabe för en stund. Kollade på HEL LOOKS och hittade dessa två som jag verkligen fastnade för.

hel looks
Vill ni veta varifrån kläderna kommer så tryck här.
Först vill jag bara be er att ta en extra titt på byxorna hon bär. Kolla vad underbart annorlunda de är! Såna ser man verkligen inte varje dag. Hela hennes outfit ser väldigt mysig och skön ut, men ändå snygg. Mjukt.
hel looks 2
Vill ni veta varifrån kläderna kommer så tryck här.
Jag kopplar stuprörsbyxor fortfarande till såkallade emos, vilket jag borde sluta med tanke på att det inte bara är emos som använder stuprör längre. Men svarta stuprör och en söndrig tröja skriker emo i mitt öra. Haha. Dessutom så är jag kanske lite sucker för söndriga kläder i allmänhet. Söndriga jeans eller tröja och jag blir kär direkt. Alltså om det är snyggt. Där är det definitivt fint.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0