OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

1 December.

Klockan är mycket och här i Finland är det redan 1 December! Tänk på det ni!

Jag borde antagligen börja krypa i säng så att jag orkar upp imorgon klockan halv 7 för att gå i duschen. Jag vet inte varför jag har börjat gå i duschen på morgonen, förr så kunde jag inte alls göra det. Nu gör jag det helatiden. Dessutom skall jag hjälpa mamma med att få på sig jackan och sånt när hon skall i väg till läkaren för att kolla hennes arm.

Att sånt.

BB är nu slut för det här året och enligt mig så vann rätt person. Anniina vann. Hon blev jättelycklig. Nu kan man börja göra annat klockan 10.

Nej nu sängen. Gonatt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0