OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

All I can do is hope.


Bild: Jag.

Okej, jag måste berätta att jag har varit lat idag och inte städat alls även om jag sa att jag skulle göra det. Men jag har varit, och är, så trött hela dagen och så fick jag huvudvärk när jag kom hem och så har kvällen bara varit jätte jobbig. Men jag har faktiskt ordnat mappar och stuff på hårdskivan och det är alltid bra.

Ordning och reda på grejer.

Min gamla handledare var sjuk idag så jag kunde inte sen heller träffa henne. Synd. Jag hoppas att hon kryar fort på sig. Så får jag se henne nån annan dag istället.

Jag hoppas på att få se Mia nu i helgen för att jag behöver verkligen prata av mig lite och hon är bra på att lyssna. Hon känner mig så bra. Jag skickade sms och frågade men hon har inte svarat ännu.

Det är fredag om 6 minuter
och det betyder att jag borde åka till pappa för veckoslutet. Jag försöker komma på om jag skall ta med datorn eller inte. Troligen så bestämmer jag mig för att ta med den bara för att kunna skriva lättare. Det är lättare att skriva på dator än för hand. Det går fortare. Men vi får se.

Mamma har jätteont i ena armen och kan knappt röra på den. Det är alldeles hemskt att se på. Hon lider. Jag hoppas att det går om fort.

Nu skall jag krypa i säng. Gonatt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0