OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Bokhög!


Bild: Jag.

Jag tänkte att jag skulle visa hur mycket olästa böcker jag i verkligheten har. Det är en hel del kan jag ju säga, som ni kanske även ser på bilden. 25 stycken för att vara exakt (jag sprang och räknade dem). En av dem har jag läst förut, men den vill jag läsa igen.

På fredagen köpte jag en ny bok. Twilight av Stephanie Meyer. Kanske lite onödigt att köpa nu när jag har 24 andra böcker att läsa före den, men jag kunde bara inte låta bli. Jag måste. Vissa av böckerna är dessutom lånade från biblioteket så dem borde jag läsa, speciellt när jag har lånat om dem nu 3 gånger.

Boken jag nu läser på finns högst upp på högen alltså den som heter Fakta om Finland. Den är fin.

Vissa av böckerna är även såna som jag börjat på lite men inte läst färdigt eftersom en annan bok tagit min uppmärksamhet.

Två bilder till:


Jag älskar böcker.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0