OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

En massa ramble om STK.

skrivet på X3M 06.11.2008 10:01

Nu måste jag ju berätta lite om gårdagens STK och hur otroligt fin kväll det var. Jag är fortfarande fast i lyckomoln. Det var en massa bekanta människor och fina vänner som fyllde Korjaamo.
Den första som sa hej åt mig, eller kanske det var jag som sa hej, var allas vår kära Micaelasom undrade om hon sa någonting tokigt när jag och Sveps var på besök på X3M. Vilket hon inte hade gjort. Jag tror att vi alla var väldigt nöjda med besöket. Det var jätteroligt att få vara där och se det.

Sen minns jag inte ordningen av alla som var där och sa hej, men åtminstone så träffade jag sNICKErs, Puva, Anne, kram_anna och KjellHell.
Monica tog och var modig och fotade när jag och jezpa321 och Tony satt vid ett bord. Skrämmande. Jag passar åtminstone själv bättre bakom kameran och inte framför.

En sak som överraskade mig var när min storebror kom in genom dörren. Jag blev väldigt överraskad, men glatt. Dessutom så fick jag veta att sNICKErs och min storebror känner varandra. Jag tror att vi alla tre blev chockade över det faktumet.

HIPSU! Jag fick se min gullunge! Jag är så lycklig!

Anne träffade min storebror. Jag undrar om han blev lite förvånad när vi båda kom och hälsade på honom. Anne sa så fina saker om mig att jag blev lite rörd måste jag säga. TACK! Och tydligen så borde jag börja satsa på författarkarriären och börja skriva på engelska för annars så blir jag bara en fattig författare som inte kan leva på yrket.
Sånhänt kommer man fram till när man pratar med storebror och Anne.
Min storebror blev orolig när Anne sa att det fattas en bror. Han trodde att någon hade dött. Stackaren. Nästa gång drar jag med Lexa.

Det var en alldeles fantastisk kväll och jag har inte haft lika roligt på jättelänge. TACKTACKTACK. STK in my heart!

- Humör: happyhappy
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0