OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Gratissidor gör mig galen!

Sidor som Gratisgen och liknande gör mig lite galen. Mest då pågrund av det att jag INTE KAN bli medlem på alla fina sidor som ger en massa gratis saker.

Pågrund av det att jag bor i Finland.
Om vi nu tar Gratisgen som exempel så står det såhär i medlemsvillkorna:

"För att skapa ett konto måste du vara bosatt i Sverige, Danmark eller Norge och vara minst 18år."

Varför är inte Finland med i den listan? Jag är säker på att det skulle finnas en massa finlandssvenska människor som mer än gärna skulle registrera sig men kan inte just pågrund av det där.
Om det bara skulle stå Sverige så skulle det vara lite mer okej men nu står där även Danmark och Norge. Det känns som om någonting fattas på något sätt.

Jag tycker synd om oss finlandssvenskar som inte får vara med.




Intressant. Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0