OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

In Sweden.

Waaaah. Sitter i Sverige och för en gångs skull så är klockan på bloggen i rätt tid. Eftersom jag är i rätt land! Nelles dator är fin och hon är fin eftersom hon låter mig blogga medan hon själv sitter och målar på min t-skjorta. Hon designar den. Den blir alldeles sjuktsnygg!

Jag älskar Sverige måste jag bara säga. 

Jag var så nervös på flyget igår. Jag satt under vingen och precis brevid motorn. Så jag satt och tänkte att ifall den exploderar så är jag den första som dör. Det var lite skrämmande tanke. Det var så skönt att landa och få fötterna på marken igen. 

I flygbussen satt jag och pratade med en trevlig finsk dam som satt brevid mig. Vi pratade om allt och inget. Det var jättetrevligt. Och så fick jag en kram av henne när vi skilldes åt. Fin människa. 

Jag hoppas att ni har det bra i Finland. Jag mår super här. 

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0