OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

lol

Nu känner jag mig väldigt trött och trög i allmänhet. Jag tänkte nästan somna på Tonys säng när vi (jag, han och Anna) såg på en film för en stund sen. Jag kände mig verkligen slut då och nu med faktiskt så jag funderar på att bara klä om mig och gå under täcket och ta Twilight och läsa slut den. Om jag skulle orka röra på mig.

Och nu började Tony störa mig på msn. Den jäveln.

Camilla prisade högt min novell som jag lät henne läsa på Sveps idag. Hon tyckte att jag skriver jättebra. Att höra någonting sådant av en lite äldre person gör mig alltid väldigt glad och får mig att vilja skriva mer och mer och mer. För hon tycktes verkligen mena det hon sa. Och hon tycker att jag absolut skall fortsätta skriva.
Såklart att jag kommer göra det.

Kan ju hända att jag lägger ut novellen här imorgon. Får se.

Föresten så blev mina morgondagens planer förstörda eftersom min kompis inte sen heller är påväg till Helsingfors. Det gjorde mig lite ledsen eftersom jag verkligen saknar henne. Men detta betyder dock att jag kan sova hur länge som helst imorgon! HAPPY!
Jag behöver verkligen sömn.

Gonatt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Ja det e så typist att alltid någon stör en när man skriver i sin blogg ;)

2008-11-21 @ 22:30:27
URL: http://fitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0