OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Matrytm...

Klockan är 13:45 här i "kära" Finland och jag har suttit framför datorn i alldeles för många timmar. Klockan är massor och jag har inte ätit morgonmål ännu. På en vardag så skulle jag ha dött vid det här skedet eftersom jag skulle vara så hungrig och min mage skulle skrika på mig, men nu så känner jag knappt av hungern.

Jag bara älskar veckoslut pågrund av detta.

Jag är hungrig, men jag är inte så hungrig.

Nu vill jag ha typ lov eller någonting så att det kan vara såhär varje dag. Vakna upp när jag vill och äta lite hur som helst. Så kan jag fucka upp både dygnsrytm och matrytm (är det ett ord?). Tänk vad fint det skulle vara!

Jag är nog lite förvånad över det att min mamma inte ännu kommit och påmint mig om att jag borde ta och äta någonting...Har hon glömt mig???

:/

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Wysteriia

Åh tack så jättemycket :D

2008-11-08 @ 14:59:41
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: S a r a h

sv: Joo dom e så söta :D Men vet it bara va dom ska heta! :P

2008-11-08 @ 17:51:40
URL: http://saraharas.blogg..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0