OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Min lillebror.

Min lillebror hade på något vis lyckas glömma hemma sina nycklar så han kom emot mig när jag var på väg hem. Han var påväg att köpa prepaid för att kunna ringa någon, men han hade tur att han krockade i mig på vägen. Jag skrattade nog ganska så glatt åt honom när han berättade att han glömt sina nycklar hemma.
Jag har ingen aning hur han lyckades med det eftersom han är den som alltid har nycklar med sig. Haha.

Han var dessutom konstig och la ost på sina spenatplättar idag. Han sa nog att det är jättegott men jag tvivlar nog lite. Det låter lite för underligt.

Min lillebror är en mycket konstig filur, men jag tycker ändå om honom.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0