OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Ny kompis.


Bild: Jag.

Jag var med mamma till verkkokauppa idag för att jag bestämde mig för att nu ta tag i det att jag verkligen behöver en extern hårdskiva. Så nu har jag en och den är fin. Ny kompis som jag inte ännu har namn åt, om ni har bra förslag så tar jag mer än gärna emot dem.

Min fotoprinter (som syns i bilden) har inte heller något namn.

Ja, ni som läst en längre tid kanske vet om att jag har en vana att ge namn åt alla mina elektriska prylar. Som exempel kan jag ju säga att min dator heter Honey och min rosa lilla Ipod heter Baby (Den är ljusröd!).
Fast jag har blivit lite dålig på det på sistone med tanke på att jag har en massa jag borde ge namn åt, t.ex. kameran.

Försökte på samma gång när vi var där kolla om det fanns någon billig digitalkamera, en liten sådan då eftersom jag gärna vill ha en lite bättre än den jag nu har. För att inte behöva dra med den stora helatiden. Men jag lyckades inte hitta en.

Nu sitter jag och väntar på att Laila skall ringa och meddela att hon är någonstan i närheten. Vi skall gå och hyra någon film och sedan bara lata oss framför den. En fin lördagkväll.

(Har även shoppat en del kläder som jag kanske tar och fotar senare.)

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Fin sak det där ^^ du kan ju döpa den till "Pie" :P

2008-11-22 @ 22:58:55
URL: http://fitchy.blogg.se/
Postat av: Dankku

Albert, Nisse, Gunilla, Maija, Adolf Hitler Junior, Bertil-Alfons, Hasse, Niiiina X-17000 SuperDeLuxe, Magdalena-Annaliisa.

2008-11-23 @ 09:12:38
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0