OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

OrdOrdOrd

Massor med musik idag i bloggen och väldigt lite ord. Det är ovanligt, men kanske ovanligt är bra ibland, eller vad tror ni? Åtminstone så tycks inte ni ogilla eftersom statistiken har varit ganska så okej hela dagen. Tack alla ni som besöker min fina blogg!
(Kan ju här nämna att Wille som är en gammal lågstadiekompis skrev åt mig på msn en dag och sa att han läst min blogg. Hej Wille om du fortfarande kollar in ibland. Jag blev glad av att höra av dig!)

Fast jag blir även lite chockad av att få höra att människor i min bekantskapskrets läser min blogg. Jag väntar mig aldrig att någon skall göra det, utom de jag redan vet att läser den, som t.ex. Dankku och Tony. Det finns säkert andra vänner som läser men som jag bara inte råkar veta om. Skrämmande.

Jag har börjat läsa lite mer idag. Dankku frågade igår hur det går med böckerna som jag lånade för...många månader sedan och jag skämdes lite när jag måste säga att det inte gått så bra. Så idag när vi skulle åka till pappa och fira farsdag så tog jag med en bok och satt och läste i metron och bussen. (Boken jag tog med heter Fakta om Finland, och detta nämner jag mest så att inte Dankku skriver en kommentar där han kräver att få veta det! Happy now, dear Dankku?)

Och jag blev kär i ord igen. Kär i läsandet. Nu vill jag bara läsa mera. OrdOrdOrd. Ge mig nu! Hur lyckas jag alltid glömma hur fantastiska ord är?

(och för att bevisa att jag verkligen är lättpåverka av människor så medan jag har kollat på fiveawsomegirls på youtube så har de nämnt Twilight böckerna ett par gånger och nu så vill jag verkligen läsa de böckerna. Jag planerar att köpa dem så fort jag får pengar. Såg även trailern till filmen och den var typ amazing! Så jag dör lite grann här. VILL LÄSA! VILL SE!)

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Karin

tack:) ha en finfin dag!

2008-11-10 @ 09:45:42
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

Kyllä. Dankku is happy now.



Bra val. Fakta Om Finland är antagligen det roligaste jag någonsin läst, dessutom har den även den längsta mening jag någonsin läst. Jag räknade orden i meningen, och minns jag rätt var det väl närmare 160 ord i samma mening. Slå det! :D Hoppas du gillar boken.

2008-11-10 @ 21:18:42
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: emzi

OMG! 160 ord i en mening är ganska så duktigt gjort. Shit. Jaaa, jag diggar den redan! Sitter och fnissar till alltid ibland. :D

2008-11-10 @ 21:43:40
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0