OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Rutor och bollar

Jag tog lite bilder på Sveps idag bara för att jag hade så tråkigt. HAHA. Inte riktigt sant men ändå nästan.

Nu skall jag visa er vad jag och Tony har gjort på Sveps nu i två dagar.


Först kommer min konst som jag sitter och ritar under tiden som jag lyssnar eller när jag sitter och funderar på någonting. Eller då när jag bara har otroligt tråkigt.



Pappret är ett A4 kompendie och det är nästan fullt, på alla sidor.


Tony har nu i två dagar suttit och färglagt blåkludd, eller så kallad sinitarra som det heter på finlandssvenska. Den första färgade han med en vanlig kulspetspenna och den ljusröda färgade han med en röd penna som jag äger.


Här ser ni hans händer som jobbar flitigt på den tredje som tydligt blir grön.



Här ser ni alla tre.

Visst är de jättefina?

Nej, vi är inte såhär lata vanligtvis
utan bara då när vi har flashworkshop och det inte intresserar så mycket. Dessutom var jag så dödstrött idag att det var alldeles hemskt. Tänkte somna hela tiden.
Vi båda tycker väldigt mycket om att vara på Sveps!
Vi båda lovar att vara väldigt aktiva hela nästa vecka! (ifall nu nån från sveps råkar läsa detta.)

Eller hur Tony?!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Hahah ja det lovar vi så klart! vi tar igen allt då ;)

2008-11-27 @ 22:44:27
URL: http://fitchy.blogg.se/
Postat av: Fitchy

P.S

Är inte rutor, bollar och färger någon typ av "grafik" också? ^^ så man kan inte säga att vi inte gjort något som har med grafik att göra... hehe

2008-11-27 @ 22:51:01
URL: http://fitchy.blogg.se/
Postat av: emzi

LOL!

2008-11-27 @ 22:59:23
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0