OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

See No Evil

Vi såg filmen See No Evil som jag tror att jag har nämnt nångång. Den var ganska så skrämmande kan jag ju säga. Mycket blod. Riktigt bra, så jag tycker att ni nog skall se den. Kane är väldigt bra i sin roll. Den passar honom mycket bra.

Nu har jag ätit alldeles för mycket godis och mår lite illa. Funderar på att kanske lite städa i mitt rum eftersom det verkligen börjar se hemskt ut och jag står inte ut med det längre. Då är det definitivt allvarligt.

Det är snö där ute! Och det är jättefint! Jag hoppas att det håller hela morgondagen ännu. Det skulle vara så roligt!

Intressant.  Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0