OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Städa

Jag har städat som en galning men har nog en hel del kvar ännu. Dessutom så vände vi på ett skåp som jag har i mitt rum. Det skåpet skall jag tömma när jag kommer på vart jag skall lägga allt för att få mera plats åt kläder. Klädgalen som jag är. Det kommer tydligen från min mammas sida fick jag veta på lördagen, hon var tydligen likadan när hon var ung.

Nu är jag trött så jag tänker fortsätta städa imorgon tror jag. Bilder får ni sen när jag är helt klar.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0