OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Var skon klämmer.

Sidan 126 på Twilight and here I go again. Jag kommer inte kunna sluta läsa fören jag har läst klart den. Helt tydligt. Jag är så otroligt fast i den.

Jag är så glad att jag fick pratat även om det var via msn. Det känns mycket bättre nu när jag vet vad det handlar om. Var skon klämmer om man så vill säga. Jag vet inte om personen fortfarande läser den här bloggen men om han gör det så vill jag bara säga att jag menar det när jag säger att jag finns här för honom. Även om det då bara betyder att finnas.
That's what friends are for!

Men nu skall jag läsa i en timme ungefär.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: A

Känns som att ALLA utom jag har läst Twilight O_o

2008-11-18 @ 21:26:05
Postat av: emzi

Det är inte försent för dig att läsa den. :)

2008-11-18 @ 21:59:43
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0