OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Abstinensbesvär!

Jag har inte bloggat på hela dagen. Abstinensbesvär i mängder! Fast ni alla får klaga på Tony som drog med mig till sig efter Sveps. Så skyll på honom, inte på mig! Haha! Nejdå, herregud, killen har en bra dator så jag skulle ju ha kunnat blogga därifrån...dock skulle jag ha fått nervfel på hans otroligt megasnabba mus. Shait alltså. Jag är van vid min lilla långsamma mus och sveps mus som man faktiskt kan ändra hastigheten på. Inga snabba musar för mig, tack.

Sveps var roligt sen när Oskar gick med på att jag och Tony fick göra en affisch tillsammans. Den blev verkligen jättefin! Jag är faktiskt otroligt nöjd med den och jag tror att Tony är också det.
Efter maten gick vi till Activeark (vars hemsida är megasnygg kan jag säga åt er!) och det var verkligen roligt. Intressant att se hur de jobbar och allt sånt.
Och så snygga datorer och skärmar att jag blev lite kär.

Dessutom har jag nu bokat biljetter till Tsukicon åt mig, Anna och Tony. Så vi skall dit och härja! Hur bra som helst!

Och Tonys katt bet mig i benet! Snäll katt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Han bet mig i stor tån ju också xD Hoppas bara inte du blir rädd för han nu, annars får jag låsa in han nästa gång du kommer.

2008-10-07 @ 20:33:33
URL: http://fitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0