OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Äntligen

En 25 minuter av denna dag kvar och jag har fortfarande spring i fingrarna. Det känns som om jag skulle ha en massa att berätta åt er allihopa men jag vet bara inte hur jag skall berätta allt och jag vet inte. Så jag kan ju bara berätta och flumma fram helt random i en stund. Ni får läsa om ni vill, om ni inte vill så blir jag lite ledsen men jag överlever nog det.

Har pratat med Ida idag på msn. MinsötnötIda. Och nu när jag åker till Sverige så kommer jag att få träffa henne. Äntligen. Jag tror att vi har planerat att träffas i många år, känns det som åtminstone, och det har bara aldrig blivit av. Så nu blir det påriktigt av och jag är så lycklig att jag tror jag går i bitar nu. Jag kännt henne så länge och aldrig fått krama om henne påriktigt. Det är jobbigt ibland. Hon har varit ett stöd för mig så länge och hon är viktig.
Och hon har jättefin röst. Och hon är den första som skrivit ett servettbrev åt mig. BÄST!

Jag kan verkligen inte vänta! Vi skall prata hela natten lång!

Annat så...jag vet inte. Nu har jag berättat det viktigaste. Och nu kan jag fortsätta kolla på fiveawsomeguys på youtube. Ja, jag är lite galen. Och dessutom skall jag fortsätta prata med Ida på msn.

Gonatt.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0