OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Fel.

Jag vet att jag har varit jobbig. Ja, jag vet att jag inte har tagit kontakt. Jag vet att jag är jobbig. Jag vet att det är jobbigt att vara vän med mig. Jag vet att det är hemskt när det alltid är någon annan som skall ta kontakt eftersom jag har svårt att göra det. Jag vet att det är mitt fel.

Jag vet att felet såklart ligger i mig.

Var annanstans skulle det ligga?

Jag vet att jag borde bli bättre på att hålla kontakt. Jag vet att jag borde få bort min telefonrädsla. JAG VET.
Men jag kan inte göra det ensam.

Jag är ett stort fel.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Ash

Honeybear. Everything is not your fault and nothing is ENTIRELY your fault. You are two people in every relationship and you are both equally responsible. Remember that and do NOT blame yourself for everything.



<3

2008-10-23 @ 20:04:03
Postat av: Fitchy

Stackare, du ska inte skylla allting på dig själv även om det känns så. sen ska du veta att jag finns här om det behövs och jag är säker på att många andra du känner finns där för dig också :)

2008-10-23 @ 20:27:05
URL: http://fitchy.blogg.se/
Postat av: Fia&emelie

det var mycket fel i detta inslaget tänk possitivt =)

2008-10-23 @ 21:57:55
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0