OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Främmande fingrar.

Tack Tony.

Och det var egentligen allt jag har att säga just nu.

Både bror och Tony var här och trixade med den "nya" datorn. Som förövrigt är mindre än min dator vilket jag finner ganska så roande. Lilla IBM laptopen som är kopplad i stora skärmen som ännu fungerar, allt annat var helt kaputt. Fascinerande.

Så nu ser det fint ut i vardagsrummet och min Lillebror är nöjd när han har en dator och behöver inte dela med mig. Jag är åtminstone mycket tacksam.

Skönt att få min dator helt för mig själv. Inga fler främmande fingrar på tangentbordet.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0