OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Fredag med planer och roligheter.

Idag på Sveps så var det verkligen en hel del liv. 3 hundar i olika storlekar sprang fram och tillbaka. Minsta av dem gjorde en pöl på golvet. Damn.
Tony tyckte att det inte fanns mycket skillnader mellan mig och den största hunden i gruppen. Den hunden hette faktiskt Emma även. Jag blev lite sårad. Tack så mycket för den! Jag slog honom med en tidning.

Han skämtade såklart, hoppas jag åtminstone. Om jag kan läsa puppyeyes så skämtade han nog.

Sen var vi till Forma och det var verkligen riktigt intressant. Trodde inte att det skulle vara det först, men sen när hon började prata så smalt jag lite. Världens finaste ord trillade ut ur munnen på henne och jag bara njöt. Ja, jag är lite sådan att jag gillar fina ord. Fint språk är toppen. Om hon skulle ha kunnat ordentlig svenska så skulle det ha varit ännu finare, men finskan var inte alls dålig. Även om jag är mera för svenska. Men jag har nog aldrig njutit så mycket av att lyssna på finska.

Modetidningen hon gav oss har jag inte ännu hunnit kolla i men den ser riktigt classy ut ändå. Får se om jag smälter lite för finska modetidningar även, eller om jag fortsätter idolisera svenska tidningar.

Efter sveps gick jag, Anna och Tony till Tennaren för att boka biobiljetter. Vi skall på film ikväll! Sjukt roligt! Jag har pengar! Jag kan börja leva igen! Gissa om det känns skönt?!

Och nu skall jag avsluta detta inlägg för nu börjar det bli lite för mycket wordwomit här.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Fitchy

Åhh förlåt igen, jag insåg inte fören efter att det va ett dåligt skämt, Du kan få en kram som tröst imorgon ^^

2008-10-03 @ 22:29:33
URL: http://fitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0