OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Gamla dagens outfits fascinerar mig.



Gamla dagens outfit bilder är fascinerande. Speciellt när jag själv märkte att mitt hår var en ganska så intressant färg under dendär tiden. 08.03.08 för att vara exakt. Det är mycket fascinerande.
Dock så var det kort då, eller kort om man jämnför med det jag har nu.

Tony sa idag att han inte har sett en enda dålig bild på mig. HAHA. Jag tror att han nog såg ett par idag som var suddiga och hemska. Och jag var ful på dem. Så det så. Och jag kan ju säga att bilderna i inlägget jag länkade till i början av detta inlägg är inte heller sådär jättefina.
Jag tror jag håller mig bakom kameran och inte framför.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0