OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Hungrig är jag inte.

Nu är jag verkligen mätt. Har just ätit spagetti med mögelostsås. Sjuktgott och därför äter jag alltid för mycket och känner mig fet efteråt.

Talade med både Walter och Camilla idag. Det var väldigt roligt. Jag kanske kommer vidare med livet tillslut. Fick dessutom veta att om man googlar Sveps så kommer man till min blogg. Det hade jag aldrig tänkt på. Men nu vet jag vad Walter gör på fritiden.

Annars så jobbade jag på portfolien och la in bilder och skrev text och sånt vanligt.

Efter maten hade vi besök av en man (minns inte namn nu) som jobbar för Grassrootcomics och berättade lite om vad det är för någonting. Det var intressant, även om han pratade i ungefär 2 timmar! Det är länge!

Gud vad mätt jag är. Allvarligt. Usch. Snart skall jag springa och kolla på MADE som kommer på Mtv.

Sweeet~

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0